torsdag 30 december 2010

Överraskning!

Inte visste jag att en blomma kunde göra så här på två veckor!







5 kommentarer:

  1. Det visste inte jag heller... Jag är impad! :)

    SvaraRadera
  2. Sträckte kanske på sig för att se vart ni var?

    SvaraRadera
  3. Fia: Bra!

    Therese: Jag med!

    Miriam: Så kanske det var?! Coolt. Men den såg nog inte längre än till parallellgatan. Stackars...

    SvaraRadera
  4. Ja, det är ju så himla långt till norraste norr!

    SvaraRadera