måndag 17 januari 2011

Bara ett sista för idag.

Den med minst regnskog vinner!

3 kommentarer:

  1. Mannens hög och din? Snyggt och prydligt, bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att fler företag kunde skicka e-fakturor istället. Blir GALEN på alla papper som ligger ock skräpar (jag är inte lika duktig som du...).

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Jajjemän! (Men nu har även hans hög krympt...)

    Ponder: Ja, det önskar jag med! Men det finns ju fler papper än fakturor som måste sorteras. Fakturorna känns som det enklaste.

    SvaraRadera