Mannens hög och din? Snyggt och prydligt, bra jobbat!
Jag önskar att fler företag kunde skicka e-fakturor istället. Blir GALEN på alla papper som ligger ock skräpar (jag är inte lika duktig som du...).
Omentjej: Jajjemän! (Men nu har även hans hög krympt...)Ponder: Ja, det önskar jag med! Men det finns ju fler papper än fakturor som måste sorteras. Fakturorna känns som det enklaste.
Mannens hög och din? Snyggt och prydligt, bra jobbat!
SvaraRaderaJag önskar att fler företag kunde skicka e-fakturor istället. Blir GALEN på alla papper som ligger ock skräpar (jag är inte lika duktig som du...).
SvaraRaderaOmentjej: Jajjemän! (Men nu har även hans hög krympt...)
SvaraRaderaPonder: Ja, det önskar jag med! Men det finns ju fler papper än fakturor som måste sorteras. Fakturorna känns som det enklaste.