Norr Went South
söndag 23 januari 2011
Okej. Jag får ha lite tålamod.
Eftersom tulpan är en av de bästa blommorna på vår planet och råkar finnas på våren så klarar jag mig (nog) till sommaren.
2 kommentarer:
fia
24 januari 2011 kl. 21:25
Tulpanerna gör det väl värt att vänta på sommaren!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
24 januari 2011 kl. 21:50
fia: Lätt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Tulpanerna gör det väl värt att vänta på sommaren!
SvaraRaderafia: Lätt!
SvaraRadera