söndag 23 januari 2011

Visst måste man prova?

2 kommentarer:

  1. Men, om man tar in den i butiken så lämnar den ju parkeringen... Låser sig den då?

    SvaraRadera
  2. Marcus: Jag vet! Det är verkligen ett hysteriskt roligt plakat.

    SvaraRadera