fredag 18 februari 2011

149,5 kvar då

Om ni ser något blått där borta, så är det jag.



2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med Mellohäng :o) Är det något roligt Norrlandsfolk som jag känner igen??? Hälsa i sådana fall. Hoppas ni får en mysig kväll...

    Allt bra annars? Verkar så kan jag tycka när jag kikar in här. Vad är det du gör på bilden? Löpband?? Hurtigt!!! ;o)

    Kram på dig!!

    /Lovisa

    SvaraRadera
  2. Lovisa: Jag har det superbra och toppar det med melodifestivalkväll med bland annat syskonen Edmark -det är ju roligt!

    Kör lite löpband nu, ja. Andra gången för i år. Jobbigt!

    Jag hälsar!

    Kram.

    SvaraRadera