Hahah nej eller hur!? RIKTIGA tjejer fiser aldrig! ;)
Viktoria: Nej, nej!
Så Philip går omkring och fiser äckliga fisar idag? Usch, va äckligt.
Marcus: To Mr P. every day is a fart day! (Nu var jag elak. SÅ hemskt är det inte. Inte idag heller faktiskt).
Hahah nej eller hur!? RIKTIGA tjejer fiser aldrig!
SvaraRadera;)
Viktoria: Nej, nej!
SvaraRaderaSå Philip går omkring och fiser äckliga fisar idag? Usch, va äckligt.
SvaraRaderaMarcus: To Mr P. every day is a fart day! (Nu var jag elak. SÅ hemskt är det inte. Inte idag heller faktiskt).
SvaraRadera