Norr Went South
torsdag 17 mars 2011
En vecka
Det tog ungefär en vecka. Sen var det kört.
Nu saknar jag maken...
1 kommentar:
Omentjej
17 mars 2011 kl. 18:15
Åh, jobbigt. Desto härligare när ni ses, fast det hjälper ju föga nu. Hoppas du njuter ändå! Kram!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh, jobbigt. Desto härligare när ni ses, fast det hjälper ju föga nu. Hoppas du njuter ändå! Kram!
SvaraRadera