tisdag 1 mars 2011

Fotografering

Det har verkligen varit fina foton på den här bloggen på slutet... *harkel* Varken motiv eller kvalitet har varit acceptabel. Oh well. Då kan det bara bli bättre!

3 kommentarer:

  1. Finns det en regel att man bara får ha snygga foton på blogger nu för tiden?! O.o ;)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Japp! En helt ny regel faktiskt. Men den finns... Höhö!

    SvaraRadera
  3. Hilfe, bäst jag skärper mig!

    SvaraRadera