Men inbjudan gick inte upp och ner? Svägerskan verkar iallafall bli bjuden, det känns tryggt!
Miriam: Nä, inte upp och ner... Men om du är sugen så är det bara att kika förbi!Svägerskan är alltid välkommen hit. Precis som alla andra människor!
Bättre sent än aldrig!
Omentjej: Precis min tanke!
Men inbjudan gick inte upp och ner? Svägerskan verkar iallafall bli bjuden, det känns tryggt!
SvaraRaderaMiriam: Nä, inte upp och ner... Men om du är sugen så är det bara att kika förbi!
SvaraRaderaSvägerskan är alltid välkommen hit. Precis som alla andra människor!
Bättre sent än aldrig!
SvaraRaderaOmentjej: Precis min tanke!
SvaraRadera