söndag 6 mars 2011

Nu är det dags snart

Dags för inflyttningsfest! Nu har vi ju bott här i lite mer än två år. Då kan man ju tycka att det är dags. I helgen gick inbjudan ut till höger och vänster!

4 kommentarer:

  1. Men inbjudan gick inte upp och ner? Svägerskan verkar iallafall bli bjuden, det känns tryggt!

    SvaraRadera
  2. Miriam: Nä, inte upp och ner... Men om du är sugen så är det bara att kika förbi!

    Svägerskan är alltid välkommen hit. Precis som alla andra människor!

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Precis min tanke!

    SvaraRadera