Våren? Jag blir iaf lite vårtrött.
Omentjej: Jag tror faktiskt att det är pollen. Världens bästa sömnpulver...
Åhå, det var inte illa!
fia: Eller hur! (Nu får jag sluta upp med att säga att jag är trött)
Våren? Jag blir iaf lite vårtrött.
SvaraRaderaOmentjej: Jag tror faktiskt att det är pollen. Världens bästa sömnpulver...
SvaraRaderaÅhå, det var inte illa!
SvaraRaderafia: Eller hur! (Nu får jag sluta upp med att säga att jag är trött)
SvaraRadera