lördag 16 april 2011

130+

Alltså, så bra blodvärde har jag aldrig i hela mitt liv haft. Inte de senaste 6 åren i alla fall.

Undra vad det är som gör mig så trött dårå?

4 kommentarer:

  1. Våren? Jag blir iaf lite vårtrött.

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Jag tror faktiskt att det är pollen. Världens bästa sömnpulver...

    SvaraRadera
  3. Åhå, det var inte illa!

    SvaraRadera
  4. fia: Eller hur! (Nu får jag sluta upp med att säga att jag är trött)

    SvaraRadera