Norr Went South
tisdag 5 april 2011
Känslan finns kvar!
"En känsla av att bo i ett mjölkpaket" som han i Kavelmora sa i december. Men nu har dom målat lite av fasaden. Det går framåt!
2 kommentarer:
F. Timeus
5 april 2011 kl. 20:19
Tummen upp! Skönt med framsteg, eller hur?
Svara
Radera
Svar
Svara
S
5 april 2011 kl. 22:20
timeus: Fantastiskt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Tummen upp! Skönt med framsteg, eller hur?
SvaraRaderatimeus: Fantastiskt!
SvaraRadera