onsdag 4 maj 2011

Blodpudding med lingonsylt?




Fast egentligen är det kladdkaka med grädde och hallon! Gött!

4 kommentarer:

  1. Jag trodde på allvar att det var blodpudding med lingon och grädde, och tänkte att det var någon norrländsk tradition jag inte visste om. :D
    Och om jag får välja, tar jag hellre kladdkaka än blodpudding tack!

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja, men visst var det likt! Det var det första jag tänkte när jag fick det på tallriken!

    SvaraRadera
  3. Det vände sig i magen för en sekund.

    SvaraRadera