onsdag 18 maj 2011

Dagens fråga

Tycker ni att det är för ofta att dammsuga hemmet en gång i månaden?

7 kommentarer:

  1. J: What?! Nu förvånar du mig. Haha!

    SvaraRadera
  2. får jag ha skorna på mig nästa gång jag hälsar på?

    SvaraRadera
  3. Dammsuga, vad är det?

    (Och min ordverifiering är MANDOM, på sant)

    SvaraRadera
  4. Frk S: Värst vad fin i kanten du har blivit då!

    Ponder: Vilken BRA verifiering!

    SvaraRadera
  5. Det är oftare än vad jag gör det...

    SvaraRadera
  6. Omentjej: Skönt att höra!

    SvaraRadera