tisdag 10 maj 2011

Jag lovar!!

Jag jag haft det betydligt sämre!


Till exempel om några minuter, när jag måste in i grottan igen.

2 kommentarer:

  1. Ser nästan ut som att du sitter och päser med gylfen öppen! ;)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Haha! Men den är inte öppen om man tittar noga!

    SvaraRadera