Norr Went South
måndag 6 juni 2011
Märkligt
Jag är uppe i luften nu. Det känns fel att ha tillgång till internet när man är ovan molnen.
Nästan busigt att jag startat telefonen. Bäst jag stänger av så att vi inte störtar!
2 kommentarer:
F. Timeus
6 juni 2011 kl. 20:16
Och jag twittrade på tricken igår. Same same but different.
Svara
Radera
Svar
Svara
S
6 juni 2011 kl. 22:04
timeus: Mjaa...typ.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Och jag twittrade på tricken igår. Same same but different.
SvaraRaderatimeus: Mjaa...typ.
SvaraRadera