Norr Went South
torsdag 16 juni 2011
Måste köpa en sylväster
Tanken är att vi ska på Stockholms Jazzfestival hela helgen...kul!
2 kommentarer:
Marcus
16 juni 2011 kl. 23:43
Inte sydväst? Eller är det som med musli?
Svara
Radera
Svar
Svara
Omentjej
17 juni 2011 kl. 09:45
Men musiken får er säkert att glömma allt annat. =)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inte sydväst? Eller är det som med musli?
SvaraRaderaMen musiken får er säkert att glömma allt annat. =)
SvaraRadera