Norr Went South
fredag 1 juli 2011
I helgen tänker jag vara nomad
Vi ska till skärgården med min del av familjen! Vi kommer kanske inte leva den gamla typen av nomadliv med tanke på att hotellet verkar lite mer bekvämt än vad jag föreställer mig att den urtypa nomadens säng var.
Det ska bli skönt!
1 kommentar:
Therese
1 juli 2011 kl. 17:12
Ha det så skönt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ha det så skönt!
SvaraRadera