Norr Went South
söndag 24 juli 2011
Update: regn
Köra husbil är skoj! Rattväxel är lite annars. Landskapet ändras för varje kilometer vilket är helt otroligt!
Lots of renar har det också varit.
Nu börjar jakten på den perfekta rastplatsen.
1 kommentar:
F. Timeus
25 juli 2011 kl. 00:02
Kommer resan att twittras också? Soundtrackas?
(Ping @mojbro)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Kommer resan att twittras också? Soundtrackas?
SvaraRadera(Ping @mojbro)