Krya på dig!!
Har det blivit bättre?
Omentjej: Tackar!Eric: Det har förflyttat sig från ont i halsen till rethosta mitt i natten. Men det känns absolut bättre!
Krya på dig!!
SvaraRaderaHar det blivit bättre?
SvaraRaderaOmentjej: Tackar!
SvaraRaderaEric: Det har förflyttat sig från ont i halsen till rethosta mitt i natten. Men det känns absolut bättre!