söndag 21 augusti 2011

AJ!

Går och lägger mig med rejält ont i halsen.


*klicka på bilden om ni vill veta varifrån den kommer.

3 kommentarer:

  1. Har det blivit bättre?

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Tackar!

    Eric: Det har förflyttat sig från ont i halsen till rethosta mitt i natten. Men det känns absolut bättre!

    SvaraRadera