Det är så klart saker kvar att göras. Men nu är vi rätt nöjda. Det är skönhetssaker. Fåtöljerna ska bytas ut mot en soffa. Det ska dit en kran och det ska mjukfogas kring kaklet. Det ska även upp lite saker på väggarna så klart. Men nu kan vi bo där.
Så mysigt det ser ut!
SvaraRaderaMiriam: Välkommen att hälsa på vid tillfälle! Det är mysigt faktiskt.
SvaraRaderaDet är fantastiskt fint!
SvaraRaderaGud så fint! Bra jobbat! Och ni har en boll-lampa också... Jag älskar dem :D
SvaraRaderafia: tack! snart du får du se det live.
SvaraRaderaTherese: Tackar! Bollampan är från tradera. En ganska gammal sak.
Grattis, vad ni jobbat, och så fint det blev!!
SvaraRaderaNi är duktiga ni, och så fint det blev! Vi lägger in en beställning snart!
SvaraRadera