Norr Went South
fredag 2 september 2011
Gå-bort-blomma
Det är ju ändå EM-kval. Då får man ta med en gå-bort-blomma till dom som bjuder på hemmapizza!
3 kommentarer:
Therese
2 september 2011 kl. 20:25
En klassiker! ;)
Svara
Radera
Svar
Svara
S
3 september 2011 kl. 10:51
Therese: Få utvalda!
Svara
Radera
Svar
Svara
Marcus
4 september 2011 kl. 22:50
God var den! Och vacker!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
En klassiker! ;)
SvaraRaderaTherese: Få utvalda!
SvaraRaderaGod var den! Och vacker!
SvaraRadera