
Årets Blossaglögg går att
förboka. Det har jag gjort.
Smaken är Arabica och Blossa har valt att samarbeta med
Johan & Nyström. Ni hör väl så fantastiskt? Jag längtar till advent!
P.S. Nu har jag fixat en länk till förbokningen. Klicka bara på förboka.
Bilderna är från blossa.se
Var förbokar jag? Vem ringer jag? Vem ska jag maila? *irrar runt som en galen höna*
SvaraRaderaF. Timeus: Du. på blossa.se! Får fixa en länk pronto!
SvaraRaderaVisst verkar det lovande?
SvaraRaderaLängtar också, kan bli hur gott som helst!
SvaraRadera