fredag 16 september 2011

Jag längtar till advent!

Årets Blossaglögg går att förboka. Det har jag gjort. Smaken är Arabica och Blossa har valt att samarbeta med Johan & Nyström. Ni hör väl så fantastiskt? Jag längtar till advent!

P.S. Nu har jag fixat en länk till förbokningen. Klicka bara på förboka.

Bilderna är från blossa.se

4 kommentarer:

  1. Var förbokar jag? Vem ringer jag? Vem ska jag maila? *irrar runt som en galen höna*

    SvaraRadera
  2. F. Timeus: Du. på blossa.se! Får fixa en länk pronto!

    SvaraRadera
  3. Längtar också, kan bli hur gott som helst!

    SvaraRadera