Norr Went South
fredag 16 september 2011
Middagstips!
Man bara blandar alltihop. Det blir massor av mat! Jag har även blandat i soltorkade tomater och kapris ibland. Sen gillar jag gröna oliver bättre än svarta, så jag brukar byta ut. Lite ljummen. Gött!
2 kommentarer:
Miriam
16 september 2011 kl. 17:30
Såna här tips tas tacksamt emot!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
16 september 2011 kl. 20:14
Miriam: You're welcome!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Såna här tips tas tacksamt emot!
SvaraRaderaMiriam: You're welcome!
SvaraRadera