Osaltad!
Bubblare: bränd mannagrynsgröt. #långhistoriafrånnärjagjobbadepåfritids
Översaltad! Den är bortom räddning.
Fia: Jag är inte helt säker på din teori...Timeus: Jasså? Jag har aldrig provat den varianten. Känns också som att jag kan låta bli.Miriam: Jag är lite inne på din teori i den här frågan faktiskt.
Osaltad!
SvaraRaderaBubblare: bränd mannagrynsgröt. #långhistoriafrånnärjagjobbadepåfritids
SvaraRaderaÖversaltad! Den är bortom räddning.
SvaraRaderaFia: Jag är inte helt säker på din teori...
SvaraRaderaTimeus: Jasså? Jag har aldrig provat den varianten. Känns också som att jag kan låta bli.
Miriam: Jag är lite inne på din teori i den här frågan faktiskt.