fredag 28 oktober 2011

Dagens fråga

Vad är värst?

Osaltad havregrynsgröt eller översaltad havregrynsgröt.



4 kommentarer:

  1. Bubblare: bränd mannagrynsgröt. #långhistoriafrånnärjagjobbadepåfritids

    SvaraRadera
  2. Översaltad! Den är bortom räddning.

    SvaraRadera
  3. Fia: Jag är inte helt säker på din teori...

    Timeus: Jasså? Jag har aldrig provat den varianten. Känns också som att jag kan låta bli.

    Miriam: Jag är lite inne på din teori i den här frågan faktiskt.

    SvaraRadera