Norr Went South
lördag 1 oktober 2011
Det står en etta...
Men allvarligt? Oktober redan?! Och jag sitter i t-shirt utomhus och tycker dessutom att det är hiskeligt varmt.
Brittsommar när det är som bäst!
1 kommentar:
F. Timeus
1 oktober 2011 kl. 20:32
Så kallat "kalasväder".
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Så kallat "kalasväder".
SvaraRadera