Norr Went South
torsdag 13 oktober 2011
Mmmm...Milano
Makens lyckodag idag! Han fick obegränsat med Nutella på mackorna och 1.75 chokladcroissant till frukost. (Sin egen och min 0.75:a). Nu ska vi ut och upptäcka saker, men mest vill vi bara ha det lugnt och skönt!
1 kommentar:
Miriam
13 oktober 2011 kl. 21:36
Njut!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Njut!
SvaraRadera