onsdag 9 november 2011

Det sämsta

Under de här dagarna då jag är hängig är det värsta att jag inte får äta godis. Så känns det.

4 kommentarer:

  1. När man är sjuk får man alltid äta godis.

    SvaraRadera
  2. fia: även om man bara är halvsjuk numera??!

    SvaraRadera
  3. även om man knappt är sjuk! Juleskum var väldigt bra val måste jag säga!

    SvaraRadera
  4. fia: Man måste välja med omsorg om man får möjligheten att välja sina snedsteg!

    SvaraRadera