onsdag 30 november 2011

Fääärdig!

Nu är tapeten på plats och det känns så bra så! Nu ska vi bara fixa och trixa lite speciallösningar så att vi slipper specialdesignade sängbord som bara dimper i golvet. Plus sänglampor, herreminje vad jag längtar efter sänglampor. Normala sänglampor. Snart så.

4 kommentarer:

  1. Ser grymt ut!
    Längtar tills jag får se det live

    SvaraRadera
  2. Eric W: Ja, men det ska ju inte vara omöjligt att ordna.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Kan vi anställa er?

    SvaraRadera