måndag 21 november 2011

Jag är redo. I alla fall ganska.

Nu kan julen komma. Fast jag börjar gärna med lite advent först.

2 kommentarer:

  1. Vad gott! Och vad fint!

    SvaraRadera
  2. Fia: Var och en för sig är blommorna fina, men som de står nu är de i sitt sammanhang inget vidare...

    SvaraRadera