torsdag 10 november 2011

Och. Eftersom ni tjatat på mig, så...

Jag köpte mig en godispåse när jag var på väg hem från Vårdcentralen. Ni tjatade ju på mig.

2 kommentarer:

  1. Du fuskar inte ens med glass? :D

    SvaraRadera
  2. Martin: Du missade inlägget med Piggelin, kanske?

    Det fuskas inte om man äter glass. Det är fullt tillåtet!

    SvaraRadera