Ja det är VERKLIGEN en ynnest. Lyllo dig.
Det är något av det bästa sannerligen!
F. Timeus & Miriam: Ja, LYCKO MIG!
Ja det är VERKLIGEN en ynnest. Lyllo dig.
SvaraRaderaDet är något av det bästa sannerligen!
SvaraRaderaF. Timeus & Miriam: Ja, LYCKO MIG!
SvaraRadera