söndag 15 januari 2012

Spökfrulle

3 kommentarer:

  1. Dricker du smällt smör till frukost?! ;) Helt klart läskigt.

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja, precis! Smält smör till frulle. Haha!

    SvaraRadera
  3. Snacka om energikick på morgonen... :D

    SvaraRadera