Norr Went South
fredag 13 januari 2012
Visst är det väl lite humor ändå?
Ett av elitseriens bästa lag, eller förresten, ett av Sveriges, eller till och med världens bästa lag, har en spelare som heter Pöck.
Lite humor är det allt!
2 kommentarer:
F. Timeus
14 januari 2012 kl. 00:12
Det är ganska mycket humor, om du frågar mig.
Svara
Radera
Svar
Svara
S
15 januari 2012 kl. 11:22
F. Timeus: Tur att jag har dig!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det är ganska mycket humor, om du frågar mig.
SvaraRaderaF. Timeus: Tur att jag har dig!
SvaraRadera