Då skulle jag fortsatt! Och tänk vad bra att det inte är ett hus du står och äter på.
Fia: Ja, tror att även tandläkaren föredrar choklad framför hus!
Då skulle jag fortsatt! Och tänk vad bra att det inte är ett hus du står och äter på.
SvaraRaderaFia: Ja, tror att även tandläkaren föredrar choklad framför hus!
SvaraRadera