fredag 24 februari 2012

Kan inte. Kan inte. Kan inte.

Helt omöjligt att sluta äta choklad.

Alltså ooo.m.ö.j.l.i.g.t!!

Jag som inte ens är något större fan av choklad.



2 kommentarer:

  1. Då skulle jag fortsatt! Och tänk vad bra att det inte är ett hus du står och äter på.

    SvaraRadera
  2. Fia: Ja, tror att även tandläkaren föredrar choklad framför hus!

    SvaraRadera