Fin!
Miriam: Tack!
Jättesnygg!
Therese: Tack!
Bra med kloka mammor!
Bra val, vill också ha!
Fia: Ja, speciellt om man skulle bli nöjd med vilket av valen hon än skulle ha gjort!Omentjej: Tack! Gå och köp. Man är aaaalltid värd en väska. Höhö!
Fin!
SvaraRaderaMiriam: Tack!
SvaraRaderaJättesnygg!
SvaraRaderaTherese: Tack!
SvaraRaderaBra med kloka mammor!
SvaraRaderaBra val, vill också ha!
SvaraRaderaFia: Ja, speciellt om man skulle bli nöjd med vilket av valen hon än skulle ha gjort!
SvaraRaderaOmentjej: Tack! Gå och köp. Man är aaaalltid värd en väska. Höhö!