Ska se om min faster hakar på. Taggade henne (säger man så) på fejjan. Hon är ju som Skåneexpert.
Låter ju supermysigt med Österlen ju!
Miriam: Hoppas kan vi göra, att faster hakar på!Österlen hoppas jag är mysigt. Har fått för mig det iaf.
Ska se om min faster hakar på. Taggade henne (säger man så) på fejjan. Hon är ju som Skåneexpert.
SvaraRaderaLåter ju supermysigt med Österlen ju!
SvaraRaderaMiriam: Hoppas kan vi göra, att faster hakar på!
SvaraRaderaÖsterlen hoppas jag är mysigt. Har fått för mig det iaf.