I slutet av förra veckan var mina föräldrar och hälsade på i stora staden. Jag och maken var in till stan för att fira en 60-åring (svärfar) och hänga lite med mina föräldrar. Vi tänkte att vi skulle prova något nytt och hittade ett mysigt ställe i Sickla. En 1700-talsgård som serverade förtäring. Finns förtäring finns i princip alltid mitt hjärta där (förutom det där stället vid E4:an i Hudik).
Oj såg gott det låter!!
SvaraRaderaMiriram: Det var det!
SvaraRadera