Norr Went South
måndag 3 september 2012
Nu är det vårt!
Men nu är häcken tjock och grön. Slipning av golv på nedervåningen på onsdag, sedan är vi redo att flytta in!
4 kommentarer:
Miriam
3 september 2012 kl. 21:57
Åh hurra!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
5 september 2012 kl. 14:44
Miriam: Ja!
Svara
Radera
Svar
Svara
Omentjej
8 september 2012 kl. 21:18
Tjoho, grattis!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
10 september 2012 kl. 14:53
Omentjej: Tack, tack!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh hurra!
SvaraRaderaMiriam: Ja!
SvaraRaderaTjoho, grattis!
SvaraRaderaOmentjej: Tack, tack!!
SvaraRadera