Glasklart. Särskilt simglasögonen.
J: Speciellt eftersom jag inte simmat sedan...2006.
Ungefär som mitt, problemet är bara att Fia tycker allt på mitt bord är superspännande. Pappan har inte en pinal på sitt (utom lampa/klocka). Hm. :)
Glasklart. Särskilt simglasögonen.
SvaraRaderaJ: Speciellt eftersom jag inte simmat sedan...2006.
SvaraRaderaUngefär som mitt, problemet är bara att Fia tycker allt på mitt bord är superspännande.
SvaraRaderaPappan har inte en pinal på sitt (utom lampa/klocka). Hm. :)