Norr Went South
tisdag 26 februari 2008
Skärpning!
Dåligt av mig. Aldrig lyckas jag publicera bilden på handgranaten! Men här är den:
Dåligt av mig. Aldrig lyckas jag publicera bilden på handgranaten!
1 kommentar:
Marcus
27 februari 2008 kl. 21:59
Som man har längtat efter en bild på den! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Som man har längtat efter en bild på den! :)
SvaraRadera