tisdag 22 april 2008

Noice

HUR mycke sommar är det inte när man hör gräsklipparljud utanför fönstret när man sitter och jobbar??!

2 kommentarer:

  1. Och hur gott luktar det inte?

    SvaraRadera
  2. marcus: Ja, jo. Det luktar helt fantastiskt, synd bara att jag blev gräsallergiker! Men en stunds luktande går väl alltid bra...

    SvaraRadera