Och hur gott luktar det inte?
marcus: Ja, jo. Det luktar helt fantastiskt, synd bara att jag blev gräsallergiker! Men en stunds luktande går väl alltid bra...
Och hur gott luktar det inte?
SvaraRaderamarcus: Ja, jo. Det luktar helt fantastiskt, synd bara att jag blev gräsallergiker! Men en stunds luktande går väl alltid bra...
SvaraRadera