Norr Went South
onsdag 16 april 2008
Pedagogiskt.
Hoppas jag blir mer pedagogisk om jag någon gång blir förälder. Även om både jag och P befinner oss i IT-världen hoppas jag att vi kan hitta rätt ord om jag någonsin behöver ta det där samtalet. Hoppas inte.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar