Norr Went South
onsdag 21 maj 2008
Marianne
Marianne har aldrig smakat så bra som just NU. Ahlgrens bilar är inte heller helt fel. Bara de sura bilarna. De är INTE goda. Men jag äter dom ändå, av någon anledning.
suck.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar