Norr Went South
måndag 9 juni 2008
EM-feber!
Det har äntligen börjat!!
Men HUR kunde det bara bli 0-0 mellan Rumänien-Frankrike? Varför fick inte Henry ens kliva upp och promenera på planen? Frågorna är många, alldeles för snart är det över.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar