Norr Went South
onsdag 4 juni 2008
Främmande.
Ikväll har vi haft norrlands besök hos oss! Trevlig måste jag säga. Alla är välkomna hit, så det är bara att höra av sig om man är i krokarna!
Men. Varför kallas det främmande? Vi känner dom ju.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar