Norr Went South
onsdag 18 juni 2008
I wish...
Jag önskar att jag tyckte att det skulle kännas skoj att arbeta fram en dag och tid, i veckan eller månaden, då vi bör ha ett servicefönster.
Men jag orkar inte bry mig just nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar