Norr Went South
torsdag 5 juni 2008
Leif, min Leif.
Varför går jag inte till
Leif
och fräschar upp mitt utseende?? Hade vart nåt det! Mitt hår börjar bli långt, trist och mörkt. Inte slingat och fräscht. Somrigt.
Aja. Det får bli i framtiden!
1 kommentar:
Unknown
5 juni 2008 kl. 15:07
Mitt hår är schysst annars.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Mitt hår är schysst annars.
SvaraRadera